Drogi kliencie,
w trosce o jakość naszych usług zdecydowaliśmy się wyjaśnić dlaczego poprawnie wypełniony formularz zamówienia jest tak ważny.
Zamówienia z dopiskiem w stylu:
- “tak jak w mailu”,
- “zgodnie z korespondecją e-mail”,
- “zgodnie z rozmową telefoniczną”, “tak jak mówiłem przez telefon”,
zostaną usunięte i nie będą realizowane.
Dlaczego?
Klient jako jednostka jest dla Nas bardzo ważny, ale jest Was wielu.
Nasz dział obsługi nie jest w stanie zidentyfikować i powiązać rozmowy telefonicznej z zamówieniem.
Podobnie ma się sprawa z korespodencją e-mail, niekiedy ustalenia zawierają od 10-15 maili, klient zmienia zdanie, pod koniec oznajmia, żeby wszystko było tak jak w piątym mailu, po czym zamawia byle co z komentarzem “tak jak w mailu”, na dodatek z innego adresu e-mail.
Formularz zamówienia ma usprawnić komunikację pomiędzy sklepem, a klientem dlatego uprzejmie prosimy potwierdzić ostateczną wersje zamówienia za pomocą formularza, przyspieszy to realizację zamówienia i pozwoli uniknąć błędów.
z wyrazami szacunku
Zespół HaftProjekt
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.