Drogi kliencie,

w troscę o jakość naszych usług zdecydowaliśmy się wyjaśnić dlaczego poprawnie wypełniony formularz zamówienia jest tak ważny.

Zamówienia z dopiskiem w stylu:

  • "tak jak w mailu",
  • "zgodnie z korespondecją e-mail",
  • "zgodnie z rozmową telefoniczną", "tak jak mówiłem przez telefon",

zostaną usunięte i nie będą realizowane.

Dlaczego?

Klient jako jednostka jest dla Nas bardzo ważny, ale jest Was wielu.

Nasz dział obsługi nie jest w stanie zidentyfikować i powiązać rozmowy telefonicznej z zamówieniem.

Podobnie ma się sprawa z korespodencją e-mail, niekiedy ustalenia zawierają od 10-15 maili, klient zmienia zdanie, pod koniec oznajmia, żeby wszystko było tak jak w piątym mailu, po czym zamawia byle co z komentarzem "tak jak w mailu", na dodatek z innego adresu e-mail.

Formularz zamówienia ma usprawnić komunikację pomiędzy sklepem, a klientem dlatego uprzejmie prosimy potwierdzić ostateczną wersje zamówienia za pomocą formularza, przyspieszy to realizację zamówienia i pozwoli uniknąć błędów.

 

z wyrazami szacunku
Zespół HaftProjekt

 

 

Copyright © 2018 HaftProjekt