Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym sklepie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności.
1. W jaki sposób dokonać zakupu towarów z odroczonym terminem płatności?
W celu zakupu towarów z odroczonym terminem płatności należy:
- pobrać formularz zamówienia dostępny na dole strony
- wypełnić formularz zgodnie z przykładem
- skan zamówienia wysłać mailem na biuro@haftprojekt.pl
- oryginał zamówienia należy wysłać listem poleconym PRIORYTETOWYM lub kurierem na adres:
Haft Projekt
Izabela Kokot
ul. Nadbrzeżna 32
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 509 188 436
2. W jaki sposób wypełnić formularz zamówienia: